Mulți dintre clienții noștri și-au dezvoltat brand awareness-ul în cadrul campaniilor de OOH, beneficiind de locații premium însumând peste 900 de fete de afișaj publicitar și au câștigat notorietate fără a face eforturi de comunicare deosebite. Rezultatele au depins de poziționarea strategică, frecvența difuzării și desigur, relevanța mesajului. Acestea, în tandem cu eforturile de comunicare online au captivat cu totul audiența, consumatorii fiind expuși la mesaj în mod constant, pe toate canalele de interes.
Outdoor
UNIPOL
suport publicitar de dimensiuni mari și foarte mari, cu suprafață de afișaj de minin 100 mp
BILLBOARD
panouri publicitare amplasate în zone cu trafic intens, sunt cele mai eficiente tipuri de panouri pentru rețelele naționale
BACKLIT
panouri publicitare de tip casetă, de obicei iluminate, amplasate în zone aglomerate, cu trafic intens
PROIECTE SPECIALE
panouri publicitare cu formă atipca, ce ies în evidență datorită formei, garantând un impact vizual ridicat.
MESH-uri
sunt amplasate în general pe clădiri centrale sau semicentrale și au dimeniuni mari și foarte mari
Panouri direcționale
Aceste panouri de mici dimensiuni au rolul de a direcționa clientul către punctul de interes, fiind amplasate în intersecții și pe artere principale.
Prisme
suporturi publicitare ce se amplasează în zonele centrale sau semicentrale aglomerate, au 3 fete de afișaj
Bus shelter și tranzit
locații cu vizibilitate foarte bună, atât pentru șoferi cât și pentru pietoni, situate în zone aglomerate
INDOOR
în colaborare cu lanțurile de mall-uri din România și supermarket-uri oferim afișaj digital: digital totems, led screens, food court screens