OOH-ul rămâne un canal sigur de comunicare și astăzi, întrucât nici un alt canal de comunicare nu ajunge la un număr atât de mare de consumatori, la un cost atât de scăzut.
Mulți dintre clienții noștri și-au dezvoltat brand awareness-ul în cadrul campaniilor de OOH și au câștigat notorietate fără a face eforturi de comunicare deosebite, sau care implică influențarea în mod persuasiv a publicului. Rezultatele au depins de poziționarea strategică, frecvența difuzarii și desigur, relevanța mesajului. Acestea, în tandem cu eforturile de comunicare online au captivat cu totul audiența, consumatorii fiind expuși la mesaj în mod constant, pe toate canalele de interes.
Echipa noastră se mândrește cu numeroase campanii OHH realizate local, și național, precum și campanii partenere, în cadrul cărora am însumat:
- aproximativ 130×70 mp de afișaj, echivalentul suprafeței Wembley Stadium din Londra
- 40000 litri cerneală folosită la print, echivalentul volumului de apa evaporată în atmosfera pe zi de lacul Baikal
- o lungime a profilelor metalice utilizate în cadrul primului panou ridicat de 100 ori mai mare decat cea a clădirii Burj Khalifa Dubai
- 1700 mc de beton utilizat, echivalentul a ⅓ beton folosit în construcția Empire State Building din New York.